Οι σκέψεις μου είναι σαν το νερό που κυλά , όπως και ένα ποτάμι.Συναντούν δίαφορα τοπία,πολλά εμπόδια και κάπου καταλήγουν.Καμία φορά κάποιοι προσπαθούν να τις 'μολύνουν' μα τελικά συνεχίζουν να κυλούν καθαρές μέσα στο μυαλό μου.Κάποια δείγματα απο αυτές είναι εδώ γραμμένες.Σας προσκαλώ να τις ''πιείτε'' οπως θα πίνατε ένα ποτήρι νερό.Άλλωστε νομίζω πως είναι πόσιμες...:-)

Το cd της εβδομάδας

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Η φιλία

Πόσο σημαντικό είναι να έχει κάποιος φίλους. Δυστυχώς όμως σήμερα όπως και όλες οι σχέσεις των ανθρώπων είναι δύσκολες...Τι σημαίνει φιλία τελικά;Τι είναι αυτό που μας δένει με τον άλλον και μας κάνει να λέμε 'ο φίλος μου'';



Η φιλία για εμένα είναι η σημαντικότερη σχέση ενός ανθρώπου. Καμία άλλη σχέση δεν μπορεί να συγκριθεί με την φιλική. Η μητρική σχέση είναι μία σχέση που ξεκινά από βιολογικούς παράγοντες. Η πατρική λόγω της οικογένειας, το ίδιο και η αδελφική. Η ερωτική κρύβει δύο πτυχές. Μία φιλική και μία που καθορίζετε και αυτή από βιολογικούς παράγοντες πολλές φορές. Η φιλική σχέση δεν δέχεται συμβιβασμούς. Ένας φίλος είναι προέκταση του εαυτού μας και του εγώ μας. Αυτά δεν συμβιβάζονται. Αν συμβαίνει αυτό τότε κάτι δεν πάει καλά με την προσωπικότητα μας. Πρέπει να στηρίζουμε τις απόψεις άρα και τους φίλους μας. Φυσικά και στα εύκολα και στα δύσκολα...Οι περισσότερες ''φιλίες'' σήμερα κρύβουν συμβιβασμό. Δεν έχουν αυθεντικότητα και κατ' επέκταση δεν είναι αληθινές φιλίες. Δυστυχώς το ίδιο γίνεται και στις ερωτικές(αφού όπως γράφω και πιο πάνω, οι ερωτικές έχουν φιλικές πτυχές)

Είναι δύσκολο σήμερα να ΄χτίσεις' μια αληθινή φιλία, που να δίνεις χωρίς να ζητάς. Να προσφέρεις τον εαυτό σου στον άλλον χωρίς να περιμένεις ανταλλάγματα Και φυσικά όλα αυτά φαίνονται στα δύσκολα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πολλές φιλίες θρυμματίστηκαν σε δύσκολες στιγμές. Τους φίλους πρέπει να τους διαλέγουμε προσεχτικά Υπάρχουν φιλαράκια, φίλοι και ΦΊΛΟΙ Προσωπικά νιώθω πολύ χαρούμενος που δίπλα μου ξέρω τι έχω. Φιλαράκια δεν έχω πολλά και χαίρομαι. Φίλους πάρα πολλούς. Αλλά ΦΊΛΟΥΣ έχω πολύ λίγους και νιώθω πολύ τυχερός για αυτό. Θα μου πείτε τώρα, 'μα με λίγους φίλους και αισθάνεσαι τυχερός;' Ναι, αισθάνομαι πολύ τυχερός, γιατί οι πολλοί είναι η ποσότητα, οι λίγοι είναι η ποιότητα! Και στην ζωή μας αυτό μετράει εκλεκτισμός σε όλους του τομείς. Υλικών και μη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: