Οι σκέψεις μου είναι σαν το νερό που κυλά , όπως και ένα ποτάμι.Συναντούν δίαφορα τοπία,πολλά εμπόδια και κάπου καταλήγουν.Καμία φορά κάποιοι προσπαθούν να τις 'μολύνουν' μα τελικά συνεχίζουν να κυλούν καθαρές μέσα στο μυαλό μου.Κάποια δείγματα απο αυτές είναι εδώ γραμμένες.Σας προσκαλώ να τις ''πιείτε'' οπως θα πίνατε ένα ποτήρι νερό.Άλλωστε νομίζω πως είναι πόσιμες...:-)

Το cd της εβδομάδας

Κυριακή 9 Μαρτίου 2008

Ένα Κενό


Άλλη μία νύχτα έφυγε εγώ κενός. Δεν λέω,πέρασα σχετικά καλά. Εγώ,ο ο φίλος μου ο Νίκος ,ο Γρηγόρης και κάποιοι άλλοι -φίλοι του Γρήγορη - συναντηθήκαμε για ακόμη μία νύχτα να πάμε στα ΄΄μέρη τα γνωστά' που κάποιοι το αποκαλούν Γκαζοχώρι. Μπορεί να έχουν και δίκιο. Εγώ βέβαια το γνώρισα ως ''αγρόκτημα' και έχει εξελιχθεί σε χωριό τώρα, φανταστείτε τι θα γίνει στο μέλλον!!!Και πάλι όμως ''κενό' θα είναι...Όπως και τόσα άλλα μέρη-στέκια.
Τελικά τι αναζητούμε εμείς οι άνθρωποι?Κάποτε -πιο μικρός- λυπόμουν και έλεγα ''γιατί να μην έχουμε επιλογές στο που θα βγούμε''?Τώρα τις έχουμε και πάλι όμως κενό. Βγαίνουμε να περάσουμε καλά,και δεν περνάμε Γυρίζουμε στο σπίτι και νιώθουμε ότι δεν έχουμε κερδίσει τίποτα! Αντιθέτως έχουμε χάσει τον ύπνο μας και μερικά ευρώ μαζί ενώ ταυτόχρονα έχουμε πάρει μια μιζέρια μαζί μας. Μήπως τελικά αυτό το ''να βγούμε'' είναι μία αμερικάνικη συνήθεια που πέρασε στην κοινωνία μας όπως τόσα άλλα στραβά,και ουσιαστικά αντι να μας προσφέρει, μας απορροφά ενέργεια?
Ίσως το ''να πάμε σε club'' είναι μια φράση που αντιστοιχεί στο ''πάμε για κυνήγι'. Και τελικά μπαίνουμε στην '' ζούγκλα'', βρίσκουμε αμέτρητα ''ζώα'' μέσα, και αντι να ψάχνουμε το πιο όμορφο να το ''σκοτώσουμε'' με γλυκούς τρόπους, προσπαθούμε βάζοντας δόλωμα τον ίδιο μας τον εαυτό να πέσει ένα θύμα ''νεκρό'' μπροστά μας. Τα στατιστικά αποτελέσματα αυτής της μεθόδου???ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΆ!Και έτσι ψάχνουμε άλλους τρόπους για να ξεχαστούμε. Πίνουμε,χορεύουμε, και λέμε ένα σωρό μαλακίες για να σκοτώσουμε τον χρόνο μας...
Θα μου πεις ''και συ αφού το ξέρεις γιατί το κάνεις?'' Μα υπάρχει άλλη μέθοδος? Και εγώ να θέλω να το αλλάξω αυτό, τα ''ζωάκια'' θα παραξενεύονται και θα απομακρυνθούν. Γιατί αφού κάποιος θα ξεχωρίζει, σημαίνει ότι είναι περίεργος, αρα και επικίνδυνος. Αυτό τρομάζει και κατά συνέπεια απομακρύνει το ''θύμα''. Αποτέλεσμα λοιπόν? να γυρίζεις σπίτι με ''άδεια χέρια'' ή αλλιώς, ένα κενό.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: