Οι σκέψεις μου είναι σαν το νερό που κυλά , όπως και ένα ποτάμι.Συναντούν δίαφορα τοπία,πολλά εμπόδια και κάπου καταλήγουν.Καμία φορά κάποιοι προσπαθούν να τις 'μολύνουν' μα τελικά συνεχίζουν να κυλούν καθαρές μέσα στο μυαλό μου.Κάποια δείγματα απο αυτές είναι εδώ γραμμένες.Σας προσκαλώ να τις ''πιείτε'' οπως θα πίνατε ένα ποτήρι νερό.Άλλωστε νομίζω πως είναι πόσιμες...:-)

Το cd της εβδομάδας

Σάββατο 15 Μαρτίου 2008

Υπεύθυνη σκέψη


Πέρασαν δυο ημέρες για να γράψω εδώ και δεν άντεξα με τέτοιες αντιφάσεις που νιώθω μέσα μου. Θα μου πείτε πάλι μπερδεμένος; Όχι δεν είναι ότι είμαι μπερδεμένος, απλά νιώθω δύο πράγματα ταυτόχρονα και λέω: Μα γιατί πάντα ένα καλό πρέπει να συνοδεύετε από ένα κακό ή το αντίστροφο; Αυτός τελικά είναι ο κανόνας της φύσης, του Θεού, ή γενικά των ανθρώπων; Θα σκέφτεστε τώρα: 'μα καλά τι έπαθε πάλι;'


Κατ' αρχάς ας ξεκινήσουμε από τα καλά. Τα καλά νέα είναι πως αποφάσισα μετά από πολύ καιρό να πάω μια βόλτα - ταξίδι λίγο πιο έξω από τα συνηθισμένα και συγκεκριμένα στην όμορφη Θεσσαλονίκη (έχω καιρό να πάω βέβαια και δεν ξέρω αν παραμένει όμορφη, αλλά από τις φωτογραφίες που βλέπω στα profiles μάλλον είναι ακόμη όμορφη :) και βάζω στοίχημα πως κάποιος Ιάκωβος τώρα θα γελάει που το διαβάζει αυτό). Αύριο λοιπόν πρώτα ο Θεός θα φύγω...Αυτό είναι το αίσθημα της χαράς που νιώθω.

Τα κακά τα νέα είναι πως ''άθελα μου''(=δηλαδή σχεδόν υπό πίεση) και για πολλοστή φορά άκουσα κάποιον για να πάω να αλλάξω λειτουργικό σε ένα δορυφορικό δέκτη, και έγινε αυτό που δεν θα ήθελε κανείς να πάθει!!! Το λειτουργικό δεν ''πέρασε'' ποτέ, και το μηχάνημα δεν λειτουργεί...(σημειώστε εδώ 200 ευρώπουλα στοιχίζει) και πέρα από αυτό 'ξέμεινα' και από τηλεόραση τώρα. Τα νεύρα μου έχουν ξεπεράσει το κόκκινο!!!!!!!!!!!

Και έρχομαι τώρα στο θέμα....¨Άραγε αξίζει να εμπιστευόμαστε τους ανθρώπους ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα;'' Εδώ θα απαντήσω πρώτος ΌΧΙ! (σαν τον Μεταξά). Και ο λόγος απλός.
Θεωρώ πώς όλοι μας για κάθε κίνηση που θέλουμε να κάνουμε , από πίσω της γίνεται και μία σκέψη. Αυτή η σκέψη περιλαμβάνει ένα καλό, και ένα κακό. Εκεί αρχίζουμε να φιλτράρουμε με φίλτρο την λογική αυτά τα δύο, και καταλήγουμε σε ένα από αυτά. Στο τέλος ΄παντρεύουμε' την επιλογή μας με την προαίσθηση και τέλος φτάνουμε στο σωστό! Αν όμως σε όλη αυτή την διαδικασία, δεν εμπιστευτούμε το μυαλό (= λογική) και τον εαυτό μας (=την δύναμη του πιστεύω, και της προαίσθησης) στρεφόμαστε σε τρίτους, με αποτέλεσμα η διαδικασία να μολύνεται και να καταλήγει στα σκουπίδια. Μόνο ένας σοφός από εμάς θα μπορούσε να μας βοηθήσει,και αυτός μόνο ως προς την διαδικασία της λογικής - σκέψεις. Αλλά και πάλι την τελική απόφαση για το οτιδήποτε πρέπει να την παίρνουμε εμείς , και αφού τα ΄βάλουμε όλα στο τραπέζι'.Αλλιώς χάνουμε 200ευρώ για πλάκα (όπως απόψε εγώ), ή κάνουμε μια λάθος επιλογή ως προς μια γνωριμία ή ένα γάμο, μια αγορά κατοικίας, ένας επαγγελματικός προσανατολισμός ή το οτιδήποτε! Θεωρώ πως οποιαδήποτε επιτυχία σε κάτι που δεν ήταν καθαρή επιλογή μας μέσα από όχι μια σωστή και ίσως χρονοβόρα διαδικασία είναι απλά συμπτωματική. Αν πάλι δεν πετύχει η επιλογή μας (δηλαδή πια επιλογή μας, η επιλογή των άλλων καλύτερα) το μόνο καλό είναι πως έχουμε κάποιον να του τα σούρουμε...Δηλαδή αυτό που κάνουν όλοι σχεδόν οι Έλληνες!!! :) Αλλά το θέμα δεν είναι ποιος θα φάει την μούντζα, αλλά το αποτέλεσμα της 'επιλογής' μας. Εκεί λοιπόν τον ρόλο θα παίξει ο όρος ΥΠΕΥΘΥΝΌΤΗΤΑ Αναλαμβάνουμε να πούμε την γνώμη μας για κάτι η προτρέπουμε κάποιον να κάνει κάτι όταν είμαστε και υπεύθυνοι για αυτό που λέμε. Εξίσου βέβαια υπεύθυνοι είμαστε και για μία μας επιλογή με το οποιοδήποτε κόστος!!!Αλλά συνήθως τότε υπάρχουν και απολαβές (και απολαβές μπορεί να είναι από αισθήματα έως και ύλη...)


Ίσως να καταπιάστηκα και να γράφω απόψε, από ένα απλό για κάποιους γεγονός φίλοι μου, αλλά είναι δεδομένο ότι αυτά (τουλάχιστον για εμένα) έτσι ισχύουν σε όλους του τομείς. Πείτε το και τρόπο σκέψεις...Να είστε όλοι καλά!Τα λέμε πάλι...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πες τα, πες τα! Εγώ ό,τι και να έχουν να μου πουν οι άλλοι στο τέλος κάνω αυτό που πιστεύω εγώ ότι είναι καλύτερο για μένα. Τα ζυγιάζω βέβαια πρώτα, ακούω και μια, δυο απόψεις αλλά η τελική απόφαση είναι δική μου.

Κανείς δεν μπορεί να ξέρει καλύτερα από εσένα τον ίδιο. Σε μερικά πράγματα δεν υπάρχει σωστή ή λάθος κίνηση, όμως υπάρχει η κίνηση που θα ήθελες να κάνεις και η άλλη που δεν θα ήθελες... Εσύ ποια θα επιλέξεις;