Οι σκέψεις μου είναι σαν το νερό που κυλά , όπως και ένα ποτάμι.Συναντούν δίαφορα τοπία,πολλά εμπόδια και κάπου καταλήγουν.Καμία φορά κάποιοι προσπαθούν να τις 'μολύνουν' μα τελικά συνεχίζουν να κυλούν καθαρές μέσα στο μυαλό μου.Κάποια δείγματα απο αυτές είναι εδώ γραμμένες.Σας προσκαλώ να τις ''πιείτε'' οπως θα πίνατε ένα ποτήρι νερό.Άλλωστε νομίζω πως είναι πόσιμες...:-)

Το cd της εβδομάδας

Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Καθαρά Δευτέρα


Καθαρά δευτέρα σήμερα και για μένα θα έλεγα ότι ήταν η Δευτέρα του ύπνου, αφού ξύπνησα στις 16.00 περίπου μετά το χθεσινό ξενύχτι. Άρα τον χαρταετό μου όπως καταλαβαίνετε τον πέταξα στον ύπνο μου. Για να είμαι ειλικρινής πάντως ποτέ δεν συμπάθησα αυτή την ημέρα. Δεν ξέρω γιατί. Χώρια ότι μεγαλώνοντας με εκνεύριζε Θα μου πείτε τώρα ''γιατί ρε συ''? ο λόγος είναι απλός και συμβαίνει να αισθάνομαι το ίδιο και άλλες μέρες τέτοιου τύπου. Ο κόσμος γιορτάζει κάτι χωρίς να έχει ιδέα τι είναι αυτό!!! Οι αποκριές τελειώνουν την Κυριακή και την επόμενη μέρα τρέχουν όλοι να φάνε τα νηστίσιμα Και αφού ντερλικώνουν με ένα σωρό σαχλαμάρες όπως καλαμάρια κονσέρβας ,χαλβάδες κτλ, γυρνούν στο σπίτι και ψάχνουν τα ψυγεία να φάνε κάποιο γλυκό, λίγο γάλα κτλ. Ποιο το νόημα της νηστείας τότε? Άσε που από την πλευρά της εκκλησίας αυτή η μέρα δεν είναι ημέρα χαράς για την ανθρωπότητα αφού σαν σήμερα ''εορτάζεται'' ο διωγμός των προγόνων μας από τον παράδεισο. Και όμως...ο κόσμος το γλεντάει, πίνει τα ουζάκια του (άλλη μαλακία αυτό αφού σύμφωνα με την νηστεία όπου δεν καταλύει λάδι, δεν καταλύει και οίνο) και ρίχνει και καμιά ζεμπεκιά η τσιφτετέλι. Ο κόσμος στην κοσμάρα του....Κατά τα άλλα οι (γ)Ελλάδα έχει μία κοινωνία με αξίες και αρχές! Σκατά στα μούτρα τους. Ούτε ξέρουν τι γιορτάζουν πλέον! Προβλέπω τα εγγόνια μας στο μέλλον να ψήνουν αρνί τα Χριστούγεννα και να φτιάχνουν δέντρο το Πάσχα (που θα είναι και ανθισμένα) . Προσωπικά πάντως επειδή δεν είμαι από τους ανθρώπους που υποκρίνονται, δεν νήστεψα σήμερα, αλλά και δεν γλέντησα. Προτίμησα να δω την ημέρα σαν μια απλή Δευτέρα χαλάρωσης,όπως την έχω πάντα. Και για να πω την καθαρή μου αλήθεια (μια και είναι και καθαρά δευτέρα) έχω την συνείδηση μου πολύ ήσυχη αφού για μια ακόμη φορά κατάφερα να μην γίνω ηθοποιός στο έργο που έχουν σκηνοθετήσει κάποιοι αφού την ''παραγωγή'' σε αυτή την ταινία που ονομάζετε ''η ζωή μου'' την κάνω εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: