Οι σκέψεις μου είναι σαν το νερό που κυλά , όπως και ένα ποτάμι.Συναντούν δίαφορα τοπία,πολλά εμπόδια και κάπου καταλήγουν.Καμία φορά κάποιοι προσπαθούν να τις 'μολύνουν' μα τελικά συνεχίζουν να κυλούν καθαρές μέσα στο μυαλό μου.Κάποια δείγματα απο αυτές είναι εδώ γραμμένες.Σας προσκαλώ να τις ''πιείτε'' οπως θα πίνατε ένα ποτήρι νερό.Άλλωστε νομίζω πως είναι πόσιμες...:-)

Το cd της εβδομάδας

Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Μια ψεύτικη ημέρα

Μα τι μέρα και χθες;Με όσους μίλησα όλοι τα πιο στραβά μου έλεγαν... Τουλάχιστον σε ότι περίεργο άκουγα και μου συνέβαινε έλεγα,''1απριλία σήμερα, η ημέρα είναι ένα ψέμα. Όλα είναι είναι ένα ψέμα... Μία Ψεύτηκη ημέρα''

Εμένα πάντως ξεκίνησε πάντως με φακέλους που είχαν μέσα λογαριασμούς, και έφαγα όλη την ημέρα μου να ασχολούμαι με αυτά. Και καλά τα λεφτά που μοίρασα, αλλά να μην έχω και δουλειά στο μαγαζί ήταν χοντρό. Τουλάχιστον ευτυχώς σε σχέση με αυτά που άκουσα από άλλους συναδέλφους αλλά και καταστηματάρχες εγώ ας μην μιλάω καθόλου!Δόξα τον θεό ας πω!

Και αφού η μέρα μου πέρασε με μιζέρια και βαρεμάρα, αποφάσισα κάποια στιγμή να πάω και εγώ στο σπιτάκι μου...Πάω να πάρω το αυτοκίνητο, και για μια ακόμη φορά συνειδητοποίησα ότι ζώ στο μπουρδέλο την Ελλάδα. Και καλά, εντάξει ''πουτάνα'' εγώ και γουστάρω να μένω εδώ.Αλλά αυτός ο κολόγερος που με είχε κλείσει με το αυτοκίνητό του διπλοπαρκαρισμένος τι μπορεί να είναι; Ο νταβατζής που κάνει ότι θέλει;Ε όχι!!!Πήρα ανάποδες παιδιά, το μυαλό μου σβούρισε 180 μοίρες και έγινε της πουτάνας!Δηλαδή το δικό μου... (χι, χι :) )Θα σκέφτεστε τώρα τι μπορεί να έκανα....Τίποτα το σημαντικό. Απλά κατάφερα να βγάλω το αυτοκίνητό μου από το πεζοδρόμιο (η διαδικασία μου πήρε 40 λεπτά) και έπειτα, τα λάστιχα του παππού, έμειναν χωρίς αέρα!!!!Το καλό όμως είναι ότι τον περίμενα, να τον βρίσω πρώτα, και αφού είπα γύρω στις 30 φορές ''μαλάκα'' (αυτός δεν αντιδρούσε) του είπα, ''Και τώρα φάει την γλύκα να θες να φύγεις και να μην μπορείς,'' και μου λέει ''γιατί;'' Και του απάντησα ''γιατί δεν έχεις αέρα στα λάστιχα!!!'' Δεν ξέρω αν πρόλαβε να καταλάβει τι του είπα γιατί πάνω που κοίταζε τα λάστιχα εγώ σπινάρισα και έφυγα μα!Το ζήταγε ο οργανισμός του!1.30 ώρα να έχει αφήσει το αυτοκίνητο του εκεί και να μην νοιάζεται για το ότι έχει κλείσει δύο αμάξια;Νομίζω πάει πολύ...

Και μετά από όλα αυτά γύρισα σπίτι, έβαλα τον Κουρκούλη να ξεφύγω και μεράκλωσα...Το αποτέλεσμα; Βρέθηκα να έχω κάνει μπάνιο και να έχω βγει για ποτό. Βέβαια πρώτα πρόλαβα να ψήσω το κέικ πορτοκάλι που ήθελα, και να φτιάξω και μια χειροποίητη πίτσα. Έτσι γύρισα στις 4 και το πρωί δουλεία..
Παρόλο πάντως που δεν είχα κοιμηθεί το βράδυ, το πρωί ξύπνησα (τι θαύμα ήταν και αυτό) και πήγα με πολύ καλή διάθεση στο μαγαζί.

Γινόταν και χαμός αλλά με την χθεσινή αναδουλειά δεν θέλω να παραπονεθώ ούτε στο ελάχιστο!!!!Πάλι δόξα τον θεό θα πω μια και έμαθα ότι όλοι ήταν κλειστά και ήμουν ο μόνος που είχα τρελή δουλειά...Μ' αγαπάει ο θεός πάντως. Πριν λίγο μίλησα και με τον Νίκο, και μου πρότεινε (βασικά με ρώτησε αν θα βγούμε) και εγώ δυσκολεύτηκα για ένα δευτερόλεπτο και απάντησα με πολύ ''δυσκολία'' , ''Φυσικά και ναι!''

Για αυτό τώρα που χαλαρώνω είπα να κάτσω να σας πώ τα νέα μου και να ετοιμαστώ σε λίγο για έξω...Μα δεν μαζεύομαι πια!!!Αλλά αυτά μένουν ρε παιδιά...Τι να μου μείνει, η φάτσα του γέρου που με είχε βγάλει από τα ρούχα μου εχθές;


Και ένα ανέκδοτο τώρα που λέω για ρούχα:
Λέει η ανιψιά της γεροντοκόρης 45αρας μπαίνοντας στο σπίτι...
-Θεία, μην βγεις σήμερα καθόλου έξω,γιατί το θερμόμετρο δείχνει 3 βαθμούς και έξω κάνει ψωλόκρυο...
και απαντά η θεία,
-Ε τότε παιδί μου να γδυθώ και να βγω!!!!
(By Alexandros το ανέκδοτο,Thanks Nikos για την ιδέα)


Τα λέμε παιδάκια!!Μάκια....

Δεν υπάρχουν σχόλια: