Οι σκέψεις μου είναι σαν το νερό που κυλά , όπως και ένα ποτάμι.Συναντούν δίαφορα τοπία,πολλά εμπόδια και κάπου καταλήγουν.Καμία φορά κάποιοι προσπαθούν να τις 'μολύνουν' μα τελικά συνεχίζουν να κυλούν καθαρές μέσα στο μυαλό μου.Κάποια δείγματα απο αυτές είναι εδώ γραμμένες.Σας προσκαλώ να τις ''πιείτε'' οπως θα πίνατε ένα ποτήρι νερό.Άλλωστε νομίζω πως είναι πόσιμες...:-)

Το cd της εβδομάδας

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Αίσχος για όλα


Τρίτη σήμερα, και θα έλεγα ότι ήταν μία χαλαρή ημέρα. Βέβαια πόσο χαλαρή μπορεί να είναι όταν ξεκινά η μέρα και πρώτη σου σκέψη είναι να ειδοποιήσεις την Ζωή να προετοιμαστεί για να πάει να πληρώσει διάφορες υποχρεώσεις προσωπικές αλλά και της επιχείρησης. Συνήθως όλες τις συναλλαγές μου τις κάνω αυτόματα, αλλά βλέπεται το κράτος φρόντισε να μου κόψει αυτή την χαρά εν όψη των απεργιών. Αυτές οι απεργίες πια έχουν γίνει επάγγελμα σε αυτή την χώρα, ειδικά για κάποιους ''ψευτόμαγγες'' συνδικαλιστές!!! ΑΊΣΧΟΣ Μόνο αυτό θα ταίριαζε σε αυτή την περίπτωση. Αλλά τα λουζόμαστε χωρίς να μπορούμε να αντιδράσουμε. Ήθελα να ήξερα κάτι δικηγορικά παλικάρια που βρίσκονται αφού αυτοί κρατούν και γνωρίζουν το νόμο ενώ η δουλειά τους συμβολίζεται με ένα ζυγό?Α ναι,ξέχασα έχουν την γκομενίτσα στην γκαρσονιέρα και τη πηδάνε, ενώ κάποιοι άλλοι δήθεν οικογενειάρχες σπάνε στο ξύλο τις γυναίκες τους και μετά πάνε στο γκόμενό τους να απολαύσουν ένα καλό κρεβάτι. Και βέβαια όλοι αυτοί χαιρετιούνται από μακρυά στην Εκάλη, η την Γλυφάδα και δηλώνουν και φιλαράκια...Λογικό αφού σκατά και βρώμα πάνε μαζί. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις. Αλλά αν είσαι δικηγόρος και το διαβάζεις αυτό, μην βιάζεσαι να βάλεις τον εαυτό σου στις εξαιρέσεις αν δεν είσαι σίγουρος για τη εντιμότητα σου. Κατά τα άλλα σου λένε οι ειδικοί ''να είσαι αισιόδοξος''.Ε λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ για αυτή την κολοχώρα. Είμαι για μένα και κάποιες μόνο εξαιρέσεις! Και να δω που σκατά θα πάω για να την αναπτύξω...Γιατί εδώ δεν βλέπω μέλλον...Αυτά. Σας αφήνω τώρα γιατί θέλω να δω Χαρδαβέλλα, και να μουτζώσω με όλο μου το οίκτο όλους αυτούς που μας έχουν καταντήσει ένα αίσχος μια και βλέπω ένα γεροντάκι που πραγματικά κατάντησε ανάπηρος για να πολεμήσει στα νιάτα του στην Κύπρο και τώρα δεν του αναγνωρίζεται τίποτα!!! ( Επειδή ήταν σε μυστική αποστολή λένε και δεν υπάρχει στο αρχείο το όνομά του!) Ζήτω η Ελλάς λοιπόν. Την υπηρέτησα και έχω όλο το δικαίωμα να την φτύνω τώρα. Και δεν πιστεύω να παρεξηγηθεί κάποιος ''πατριώτης'' με αυτά που γράφω?Αλίμονο σε κάποιους ''πατριώτες'' που τους λες θαλαμοφύλακας και σου λένε, ''είναι νηστίσιμο φαγητό αυτό?'' Και πάλι αίσχος λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: