Οι σκέψεις μου είναι σαν το νερό που κυλά , όπως και ένα ποτάμι.Συναντούν δίαφορα τοπία,πολλά εμπόδια και κάπου καταλήγουν.Καμία φορά κάποιοι προσπαθούν να τις 'μολύνουν' μα τελικά συνεχίζουν να κυλούν καθαρές μέσα στο μυαλό μου.Κάποια δείγματα απο αυτές είναι εδώ γραμμένες.Σας προσκαλώ να τις ''πιείτε'' οπως θα πίνατε ένα ποτήρι νερό.Άλλωστε νομίζω πως είναι πόσιμες...:-)

Το cd της εβδομάδας

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

Ο πλούσιος


Πάει σχεδόν ένας μήνας για να γράψω εδώ...Το καλοκαίρι ημερολογιακά τελειώνει όμως μέσα μου δεν έχει φύγει, και θέλω να παραμείνει για πάντα. Όλο αυτό τον καιρό, νιώθω πως έχω ζήσει μοναδικά πράγματα και καλά και κακά...Για τα κακά δεν θέλω να αναφέρω τίποτα...Είμαι απο αυτούς που λέμε ''αισιόδοξος άνθρωπος'' και προσπαθώ να διαγράφω απο το μυαλό μου ότι άσχημο υπάρχει κοιτώντας ένα βήμα παρακάτω για το καλύτερο...

Για να το κάνω αυτό βέβαια χρειάζομαι ενέργεια...Και την ενέργεια αυτή την λαμβάνω συνεχώς απο τον έρωτα και την αγάπη...Είναι μοναδικό και απερίγραφτο που νιώθω μέσα μου... Περίπου 3 μήνες τώρα (και όπως έχω γράψει και σε παλιότερα post μου) συνέχεια δυναμώνει!!!!

Τις τελευταίες μέρες ειδικά νιώθω ότι είμαστε τόσο κοντά....Έχω φτάσει σε σημείο να οδηγώ το αυτοκίνητο, να σκέφτομαι τον άγγελο μου , να νιώθω τον έρωτα να με χαϊδεύει στο στήθος και να εκκρίνεται η αδρεναλίνη! Η καρδιά μου να χτυπά δυνατά, το μυαλό μου να πλημμυρίζει απο τις πιο όμορφες στιγμές που έχω ζήσει μέχρι τώρα, και να βουρκώνω απο ευτυχία!!!

Υπάρχει καλύτερη αίσθηση απο αυτή τελικά;


Νιώθω τόσο ''πλούσιος'' μέσα μου...και είναι πραγματικά η πρώτη μου φορά που είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένος για το τι νιώθω...

Είναι στιγμές που θέλω να πώ τόσα πράγματα που νιώθω, αλλά είναι τόσα πολλά που η γλώσσα μπλοκάρει, και προτιμώ να πώ μόνο ''Σ' αγαπώ πολύ'', να κοιτάξω μέσα στα μάτια, και να αγκαλιάσω με όλη μου την δύναμη!!!


Θέλω να είμαστε συνέχεια μαζί, απλά να κοιτώ, και να αγγίζω νιώθοντας την θέρμη του σώματος. Τονίζω ότι είναι πραγματικά η πρώτη μου φορά που τα νιώθω αυτά και δεν θέλω να υπάρξει κανένας αντικαταταστάτης. Θέλω να είναι αυτό που λέμε ''ο εκλεκτός''.


Κλείνοντας θέλω απλά:


1. Nα δώσω την ευχή να νιώσετε και εσείς όλο αυτό το όμορφο που νιώθω και γω,

2. Να ευχαριστήσω θερμά κάποιος ανθρώπους που νομίζω ότι μας έχουν βοηθήσει να είμαστε μαζί με τον άγγελο μου

3.Να ευχαριστήσω το Θεό για αυτό το δώρο που μου έχει χαρίσει

4.Να φωνάξω σε εσένα που πιθανόν θα το διαβάσεις ''Σ"ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!

9 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Είσαι πλούσιος πραγματικά!!!!
Μακάρι να πιάσει γρήγορα η ευχή σου...

g for george είπε...

Στο εύχομαι ολόψυχα.

panos είπε...

Αχούυυυυυυυ είναι ερωτευμένο το κουκλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

predo είπε...

Καταρχάς πολύ ωραία η μουσική υπόκρουση! Χαίρομαι που αισθάνεσαι έτσι και το εκθέτεις γιατί πραγματικά είναι δύσκολο και σπάνιο να αγαπάς και να αγαπιέσαι στις μέρες μας!
Μάλλον έχεις βάλει φτερά και πετάς όπως ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος! Εάν κάποια στιγμή νοιώσεις οτι θες να πλησιάσεις τον ήλιο να είσαι σίγουρος οτι τα φτερά σου δεν είναι κέρινα! Και αν η αγάπη σου φοβάται μην θυμώμεις!Μάλλον μέχρι τώρα πέταγε με κέρινα φτερά και δυσκολεύεται να πιστέψει οτι ο θεός του έδωσε αληθινά!
Καλό σου απόγευμα και καλές πτήσεις...

Ελευθερία Αραβανή είπε...

Είπα να περάσω για να σας δώσω μια καλησπέρα από το ψυχοδρόμιο...

tovenito είπε...

νομίζω σε άκουσε

Ελευθερία Αραβανή είπε...

και ξαναπερνάω για μια καλησπέρα...και πολλά φιλιά..
η μουσική πολύ καλή..και τα λόγια σου...να 'σαι καλά

oblivion είπε...

αν σου πω ότι έχω να ακούσω χρόνια τόσο γλυκά κι όμορφα λόγια..
κι αυτό που με εντυπωσιάζει με σένα είναι ότι δεν είναι λόγια ενθουσιασμού - μόνο.
είναι συνειδητοποιημένα λόγια, βασίζονται σε έναν τρόπο σκέψης, μια φιλοσοφία.
που φαίνεται ότι είναι βίωμα, μάθημα ζωής.
να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Poustis kai kalos den yparxei.Oloi oi kynaidoi einai to idio!!!